بسته جامع صوتی ترجمان وحی

«ترجمان وحی» عنوان مجموعه برنامه‏ هایی است که به مدت 8 سال- از 1382 تا 90- با اجرای استاد فیاض ‏بخش در رادیو قرآن تولید و پخش می‏ گردید. رویکرد استاد در این برنامه‏ ها، ترجمه و تفسیر آیات قرآن کریم به روش «واژه‏ محور» بوده است. در این روش تلاش می شود تا از رهگذر دقت در واژه‏ شناسی قرآن کریم، به تفسیر آیات پرداخته شود. حاصل این تلاش مجموعاً 838 برنامه‏ رادیویی به مدت زمان متوسط 20 دقیقه (یعنی جمعاً حدود 280 ساعت) است. تمامی این برنامه‏ ها در قالب 3 عدد DVD در بسته‏ بندی زیبا و متفاوت عرضه شده. همچنین بروشوری حاوی توضیحات کامل از مجموعه و روش تفسیر واژه محور قرآن کریم در این بسته ارائه شده است.

  • خصوصیات
    • وزن بسته (تقریبی):205

ارسال رایگان

برای سفارشات بالای ۷۵,۰۰۰ تومان

بسته جامع صوتی ترجمان وحی -

«ترجمان وحی» عنوان مجموعه برنامه‏ هایی است که به مدت 8 سال- از 1382 تا 90- با اجرای استاد فیاض ‏بخش در رادیو قرآن تولید و پخش می‏ گردید.رویکرد استاد در این برنامه‏ ها، ترجمه و تفسیر آیات قرآن کریم به روش «واژه‏ محور» بوده است. در این روش تلاش می شود تا از رهگذر دقت در واژه‏ شناسی قرآن کریم، به تفسیر آیات پرداخته شود.حاصل این تلاش مجموعاً 838 برنامه‏ رادیویی به مدت زمان متوسط 20 دقیقه (یعنی جمعاً حدود 280 ساعت) است.تمامی این برنامه‏ ها در قالب 3 عدد DVD در بسته‏ بندی زیبا و متفاوت عرضه شده. همچنین بروشوری حاوی توضیحات کامل از مجموعه و روش تفسیر واژه محور قرآن کریم در این بسته ارائه شده است.

محتویات بسته صوتی ترجمان وحی:

    تعداد3 عدد دی.وی.دی محتوی کلیه برنامه های ترجمان وحی با فرمت MP3 
    بروشور جامع ترجمان وحی؛ شامل: معرفی اجمالی روش تفسیر واژه محور، معرفی مجموعه برنامه های ترجمان وحی در رادیو قرآن و فهرست فایلهای موجود در هر دی.وی.دی و مشخصات آنها.
    معرفی مختصری از استاد محمدتقی فیاض بخش

مشخصات مجموعه برنامه‏ های ترجمان وحی بدین شرح است:

سری اوّل برنامه (112 قسمت):

هدف این مجموعه صرفاً ترجمه‌ی قرآن با محوریّت واژگان قرآنی بود و به مباحث تفسیری چندان پرداخته نمی‏‌شد. رویکرد برنامه بر این مبنا بود که از آن‏جا که 80 درصد لغات پر استعمال قرآن محدود به 500 لغت است، با آموزش این 500 لغت، می‏توان تا 80 درصد قرآن را ترجمه کرد. با این رویکرد سوره‏ حمد، حدود نیمی از بقره، و آیت‌الکرسی ترجمه شد.

سری دوّم ترجمان وحی (400 برنامه):

در این مجموعه که حدود 4 سال از رادیو قرآن پخش شد، علاوه بر ترجمه‏ آیات و آشنایی با لغات، یک تفسیر مقدّماتی هم ارایه می شد. حاصل کار ارایه‏ جزء 29 و 30 بود.

سری سوّم ترجمان وحی (306 برنامه):

سری جدید کاملاً رنگ تفسیری داشته و می ‏توان آن را نقطه‏ تکامل روش تفسیر واژه‌محور دانست. کار تفسیر از انتهای جزء 30 آغاز شد و 18 سوره تفسیر گردید.